30 жовтня провели консіліум: «Адаптація п'ятикласників до умов середньої школи. Шляхи корекції»
План
1.Виступ директора та заступників директора. Основна мета й завдання консиліуму.
2. Психолого – педагогічна характеристика класу класними керівниками 4–х та 5-х класів
(4-А – 5-А; 4-Б – 5-Б; 4-В – 5-В)
3. Порівняльна оцінка навчальних досягнень учнів у 4 та 5 класів ( класні керівники початкової та основної школи, вчителі – предметники)
4. Обдаровані діти
5. Вікові особливості підлітків (виступ психолога).Матеріали психологічних досліджень та індивідуальний підхід до проблемних дітей, ознайомлення з результатами соц. опитування (психолог, соціальний педагог).
6. Виступ логопеда.
7. Виступ шкільного бібліотекаря.
8. Стан здоров’я учнів (медсестра).
9. Методичні рекомендації батькам, класним керівникам та вчителям – предметникам.
10. Заключне слово. Рішення психолого – педагогічного консиліуму.